Serwis

ul. Św. Hieronima 4
03-243 Warszawa

tel.: + 48 22 5194820, +48 606876989

e-mail: selectic@selectic.pl


Przed wysłaniem urządzenia prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem SELECTIC.

Uszkodzone urządzenie powinno być dostarczone do serwisu w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku oryginalnego opakowania, urządzenie należy starannie zabezpieczyć i przygotować do transportu.

W przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego, proszę o wykorzystanie opakowania zastępczego – dostosowanego do tego rodzaju przesyłek.

Do urządzenia proszę dołączyć:

  • dokładny opis usterki w urządzeniu
  • adres reklamującego
  • kartę gwarancyjną
  • fakturę zakupu
  • reklamację należy opisać w formularzu znajdującym się w karcie gwarancyjnej

Szczegóły Gwarancji

Formularz zgłoszenia serwisowego: