WARUNKI GWARANCJI
Gwarant zapewnia, iż urządzenie jest wysokiej jakości technicznej umożliwiającej jego bezpieczne i bezawaryjne użytkowanie, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych. Gwarant zapewnia sprawne działanie urządzenia w okresie gwarancji pod warunkiem wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem oraz warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi. Gwarant zapewnia w ramach udzielenia niniejszej gwarancji odpowiada za wady ukryte, tkwiące w sprzedanym urządzeniu. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych i części zużywających się podczas eksploatacji tj. świetlówki, żarówki, elementy gumowe takie jak rolki, paski gumowe, bezpieczniki, filtry i uszczelki. Także łożyska i elementy sprężyste.
Serwisem gwarancyjnym nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe po jego nabyciu wynikłe nie z winy producenta, zwłaszcza w wyniku niewłaściwej eksploatacji lub innych zdarzeń, za które odpowiedzialność ponosi użytkownik a także wynikające z sił wyższych np. nieprawidłowe napięcie zasilające, pożar, zalanie lub wyładowania atmosferyczne. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń powstałych na skutek napraw przeprowadzonych przez nieupoważnione podmioty oraz ich następstw.
- Gwarant udziela gwarancji na urządzenie określone na 1 stronie niniejszego druku na okres 36 miesięcy od daty sprzedaży. Podczas trwania gwarancji użytkownik jest zobowiązany zgłosić urządzenie do okresowego, odpłatnego przeglądu konserwacyjnego jeden raz na 6 miesięcy. W przypadku nie wykonania przez użytkownika przeglądów okresowych gwarancja zostaje skrócona do 12 miesięcy.
- Warunkiem usunięcia wad w ramach gwarancji jest przedstawienie wraz z urządzeniem kopii dowodu
zakupu urządzenia (faktury, rachunku) oraz prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej.
- Zgłoszenia awarii urządzenia należy dokonać pisemnie e-mailem na adres serwis@ibicon.pl lub telefonicznie na numer 22 519 48 20, kom. 606 876 989, 602 155 433. W tym celu należy posłużyć się formularzem „zgłoszenia awarii” dołączonej do karty gwarancyjnej.
- Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana po dostarczeniu urządzenia przez nabywcę do Autoryzowanego Zakładu Serwisowego lub do Gwaranta. Urządzenie na czas transportu winno być zabezpieczone poprzez oryginalne opakowanie. W przypadku braku oryginalnego opakowania urządzenie należy starannie zabezpieczyć i przygotować do transportu. Za uszkodzenia urządzenia
w transporcie zwłaszcza wynikające z niewłaściwego opakowania, Gwarant nie ponosi odpowiedzialności. Wraz z urządzeniem należy dostarczyć dokumenty opisane w pkt. 2 oraz formularz
„zgłoszenia awarii”.
- Wady urządzenia zostaną usunięte w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia do Autoryzowanego Zakładu Serwisowego lub Gwaranta.
- Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji w odniesieniu do wad urządzenia w razie:
- Ujawnienia wad powstałych w następstwie nieprawidłowego użytkowania w szczególności niezgodne z przeznaczeniem i zaleceniami producenta określonymi w instrukcji obsługi oraz niniejszej gwarancji,
- Naruszenia plomb gwarancyjnych i innych zabezpieczeń lub śladami ingerencji w jakikolwiek inny sposób przez osoby nieuprawnione,
- Dokonania naprawy przez osoby nieuprawnione przez Gwaranta,
- Uszkodzenia lub usunięcia numerów seryjnych,
- Przechowywania i użytkowania niezgodnego z instrukcją,
- Używania materiałów niedopuszczonych do użytkowania przez Gwaranta.
- Gwarant zapewnia:
- Zaopatrzenie w odpłatne materiały eksploatacyjne podczas trwania gwarancji i po jej upływie,
- Serwis pogwarancyjny (odpłatny),
- Kalibracje, reinstalacje i szkolenia(odpłatne) podczas trwania gwarancji i po jej upływie.
- Gwarancja ulega przedłużeniu o czas naprawy
- Zerwanie plomby gwarancyjnej skutkuje utratą gwarancji.